donderdag 24 maart 2016

Aan de slag met de Android-tablet/smartphone (reeks)


Misschien ben je van plan een tablet-pc of smartphone aan te schaffen? Of misschien heb je er pas één gekocht? Maar hoe werkt alles nu precies? Wat zijn ‘apps’ en hoe krijg je ze op je toestel? Zijn er veel verschillen met een iPad? Kunnen bepaalde tools me helpen in m’n dagelijkse leven? Hoe geraak ik op internet, hoe lees ik mijn mails, hoe werkt de agenda, kan ik to-do-lijstjes maken,…?
In deze korte cursus ga je zelf aan de slag met een android-tablet of smartphone. Breng zeker je eigen toestel mee!
De sessies gaan door op:
* do 14/04/16 van 13:30 tot 16:00
* do 21/04/16 van 13:30 tot 16:00
* do 28/04/16 van 13:30 tot 16:00
Inschrijven kan via https://docs.google.com/…/1vsBCQMr8afjwYrbVMqBocPq…/viewform
,via een telefoontje of aan de balie van jouw eigen bib. De inschrijving is pas definitief na betaling. Dit kan via overschrijving op rekening BE17 8508 2805 2521 van Route42 met vermelding van jouw naam en de titel van de cursus. Of cash aan de balie van jouw bibliotheek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten